איך אני מוצא/ת עבודה לקיץ??

החופש הגדול הוא זמן מעולה להיות בים עם חברים, לבלות בבריכה ולישון הרבה, וגם זמן לעבוד ולהרוויח כסף משלנו.

כל בני הנוער רוצים להרוויח כסף מגיל צעיר ולמצוא עבודה לקיץ בתשלום הכי גבוה, עם התנאים הכי טובים, והכי קרוב לבית. בעקבות זאת אספנו לכם את הדרכים הטובות ביותר לנוער על מנת למצוא את העבודה המתאימה.

1.   אינטרנט

הרבה מאוד מהדברים שאנו חווים בחיים הפכו להיות דיגיטליים, וכך גם מציאת עבודה. היום מציאת עבודה מתרחשת בעיקר דרך האינטרנט. ישנם אתרי אינטרנט בהם תוכלו למצוא את המשרות הרלוונטיות ביותר בשבילכם ע"פ סינון גיל והתאמה אישית.

2.   הורים ומכרים

שמעתם אי פעם את המושג "להפיץ את הבשורה"? להפיץ את הבשורה שאתם מחפשים עבודה להורים שלכם ולמכרים, יכול לעשות לגרום לכם למצוא עבודה די בקלות, ישנם הרבה סיכויים שבמקום העבודה של ההורים והמכרים שלכם, ישנה משרת עבודה שמחפשים בה בני נוער. ובנוסף לזה חברות וארגונים גדולים נוהגים לארגן עבודה לילדים של ההורים בחופש הגדול לטובת שני הצדדים, תקציב כספי לילדים, ושקט להורים.

3.   רשתות חברתיות

המקום שבו אתם אלופים. מלבד רשתות החברתיות להיות מקום אדיר ליצירת קשרים, הן גם מקום ליצירת כסף ומציאת עבודה. המון חברות, ארגונים, ועסקים קטנים ובינוניים נמצאים שם, והרבה מאוד מהם מחפשים עובדים. אל תהססו לחפש אותם ולשלוח להם הודעה לגביכם. בנוסף, ישנן הרבה מאוד קהילות בפייסבוק ע"פ מיקום גיאוגרפי, ששם תמיד יש ביקוש לעובדים באיזור. נסו להתחבר לקבוצות אלו ולהיות אקטיבים בהם, ויש הרבה סיכויים שתיתקלו בעסקים שמחפשים את העובדים הבאים שלהם לחופש הגדול.

4.  לשכות התעסוקה

בארץ פרוסות לשכות תעסוקה ובהן מתקיימים פעמים רבות ירידי תעסוקה לבני נוער, כולכם מוזמנים לבוא לשם ולבחון את ההצעות למשרות רבות בתחומים מגוונים שמציעים שם.

לאחר שמצאתי את העבודה, איך אני יודע שהמקום אמין?

ברגע שמצאתם את העבודה שמעניינת אתכם ואתם מעוניינים לסגור את המשרה, נסו לחפש אחר העסק, חברה, ארגון בגוגל ולראות עליו מידע.

חשוב להדגיש שלא מתחילים לעבוד במקום מסוים במידה ולא חתמתם חוזה עבודה מסודר. אם ביקשו מכם לחתום על חוזה, תראו את החוזה להוריכם. לאחר שעברתם על כל פרטי החוזה וראיתם שאין שם סעיפים חשודים, ובמידה ויש יצרתם קשר על מנת לוודא, תחתמו על החוזה לצד ההורים ותגישו אותו.

כמה דוגמאות למשרות שהביקוש לבני נוער אליהם גבוה מאוד:

בייביסיטר, דוגיסיטר, שיעורים פרטיים, מלצרות, עבודה בדלפק, חילוק פליירים, קייטנות קיץ, צהרונים לילדים, באולינג וג'ימבורי לילדים ועוד.

כמה טיפים חשובים מאוד לראיון עבודה!

• תגיעו בזמן לראיון, תכננו את דרך ההגעה שלכם מראש ותצאו לפני הזמן.

• לאחר שהגעתם אל תתעסקו במכשיר הנייד במהלך כל הראיון.

• נכון, אמנם קיץ ודי חם, אך אל תבואו כאילו אתם בדרך לים. תגיעו בבגדים נורמטיביים המכבדים ראיון עבודה.

• חיוך לא עולה כסף, אל תשכחו לחייך ולהיות משוחררים.

• חשוב להראות רצינות ואחריות, הרבה מאוד מעסיקים מחפשים את התכונות האלו בעובדים שלהם.

• תשאלו את השאלות שחשובות לכם בראיון. אל תחששו לשאול את השאלות שאתם מעוניינים לקבל עליהן תשובות אך מפחדים מהתגובה.

לסיכום, המון עבודות מחכות לכם בשוק, אתם רק צריכים לחפש מספיק טוב ולמצוא אותם. אנו מקווים שלכולכם תהיה עבודה בחופש הגדול ושקיבלתם כאן שעת חינוך פיננסי ערכית במיוחד.

תוכן עניינים

הפוסטים האחרונים שלנו

מה זה "תשלומים" ולמה משתמשים בהם

מה זה "תשלומים" ולמה משתמשים בהם? נושא בוער בעולם הפיננסי וביחסינו עם כסף הוא עניין התשלומים, אנחנו, כבני נוער בעולם המודרני, פחות נחשפים למושג הזה,

איך עובד שוק ההון ומהן מניות?

במציאות של היום, כאשר המחירים לא מפסיקים לעלות, יוקר המחיה משפיע ומכביד על הקניות שאתם עושים כבני נוער. החל מיציאות עם חברים, שיעורי נהיגה, ואפילו

נגישות