איך לעשות כסף?

מי לא רוצה לעשות כסף בגיל צעיר? אף מקום עבודה לא מסתכל עליך, ההורים רק מדברים על בית ספר ומשכורת או חשבון בנק לא נראים באופק. רוב הנוער מחפש איך להרוויח כסף בשל המחסומים ששוק העבודה, ההורים ובתי הספר מציבים. באינטרנט ניתן למצוא פתרונות חלקיים לבעיה. אך החלק הכי חשוכ בפתרון שאלה זו הוא למצות את כשרונו של כל אדם בתחום בו הוא טוב ובצורה המיטבית ביותר.

אפשרות ראשונה: להיות מורה פרטי.

כנראה שלהוציא 98 בבגרות במתמטיקה יכול להיות מאוד משתלם בעבורכם. אלפי ילדים מתקשים בנושאים שונים וזקוקים למורה פרטי אשר ילווה אותם במהלך שנת הלימודים. אם אתם חושבים שיש לכם את האפשרות לעזור לתלמיד לשפר את הציונים שלו התחילו לחפש אחר הלקוחות הבאים שלכם. תלו שלטים ברחבי השכונה, במכולת ובקרבת בתי ספר. וזה בהחלט לא נגמר כאן, אנשים תמיד ישמחו לשלם על ידע, גם אם מדובר בשיעורי גיטרה/כינור או גינון, תמיד יש לכם את האפשרות להעביר הלאה את המסר ולקבל תמורה. ידע הוא כוח, כוח כלכלי.

אפשרות שנייה: דוגווקר

אם אתם אוהבים לעשות טיולים בעיר, ויש לכם חיבה יתרה ליצורים השעירים והחמודים הללו, כדאי לכם לאמץ תואר חדש: "דוגווקר". העבודה הזו יכולה להתאים לבני נוער וגם למבוגרים. השכר נע בין 20-60 שקל לחצי שעה עד שעה, תלוי בכלב, בסביבת המגורים שלכם.

אפשרות שלישית: בייביסיטר.

בייביסיטר ידוע בעיקר כעבודה מזדמנת לבני ובנות נוער, אם אתם אוהבים ילדים, יש לכם סבלנות לילדים. ואין לכם בעיה להתרכז אך ורק בילדים/תינוקות מספר שעות רצופות, עבודה זו יכולה להיות מושלמת עבורכם. התשלום גבוה יחסית, במיוחד אם הינכם גרים בשכונות עם תושבים ממעמד כלכלי גבוהה יחסית.

אפשרות רביעית: למלא סקרים בתשלום.

תחום הסקרים בתשלום הוא מהתחומים החזקים בארץ בקרב מרוויחי כסף באינטרנט 'פשוטים', והפאנלים השונים ששולחים את הסקרים צריכים גם משתמשים צעירים שיענו על סקרי דעת קהל בכל נושא. ישנם שבעה פאנלי סקרים פעילים בארץ כאשר כל אחד מציע צורות תשלום שונות וכולם מאפשרים קבלה של הרווחים בתווי שי למגוון חנויות. חשוב מאוד לבדוק עם חברים ובאינטרנט את אמינותו של האתר והספק!!!

אפשרות חמישית: מלצרות.

מלצרות, בין אם באולמות אירועים ובין אם בבית הקפה השכונתי שלכם יכולה להיות מתגמלת מאוד ולספק לכם כסף טוב יחסית לגילכם. מלצרות היא עבודה פיזית וקשה, אך בשבילכם העבודה לאו דווקא תהיה קשה כי אתם צעירים וכי השכר לרוב מתגמל מאוד.

אפשרות שישית: אתרי קאשבק (Cashback).

אתרי קאשבק מאפשרים לקבל החזרים על קניות שמבוצעות באינטרנט וגם על קניות שמבוצעות בסופרמרקט. כל שצריך לעשות הוא לצלם את קבלת הקניות מהסופר או לבקש מההורים להכנס לאתר הקניה דרך אחד מאתרי הקאשבק במקום להכנס ישירות לאתר הרכישה. אתרי קאשבק מסויימים מתגמלים PayPal, אחרים בהעברה בנקאית וחלק במתנות לבחירה.

אפשרות שביעית ואחרונה: מכירת מוצרי יד שנייה.

המשחקים הישנים שתופסים מקום, הספרים, אפילו הדברים שסבא וסבתא רוצים לזרוק. אפשר לפרסם מודעות בלוח יד2 ואפילו באיביי או אמזון. למכור חפצים/משחקים/ספרים וכל דבר שאתם לא מעוניינים בו יותר. זה חורג טיפה מגבולות האינטרנט, יש אדם שצריך לפגוש או לשלוח אליו את הפריט, ועם זאת, זו דרך לעשות כסף שמתחילה באינטרנט: מעלים מודעה ותמונה ללוח מודעות- זכרו משהו שכבר לא שימושי אצלכם יכול להיות אוצר למישהו אחר!

כמובן שהכשרונות שלכם יכולים להיות מגוונים ושונים מאוד מכל העבודות והתחומים שציינו בבלוג, אך רשמנו את האפשרויות הנפוצות ביותר. מקווים שהחכמתם ולמדתם איך להרוויח כסף וקיבלתם דחיפה קטנה לקום ולעשות.

תוכן עניינים

הפוסטים האחרונים שלנו

מה זה "תשלומים" ולמה משתמשים בהם

מה זה "תשלומים" ולמה משתמשים בהם? נושא בוער בעולם הפיננסי וביחסינו עם כסף הוא עניין התשלומים, אנחנו, כבני נוער בעולם המודרני, פחות נחשפים למושג הזה,

איך עובד שוק ההון ומהן מניות?

במציאות של היום, כאשר המחירים לא מפסיקים לעלות, יוקר המחיה משפיע ומכביד על הקניות שאתם עושים כבני נוער. החל מיציאות עם חברים, שיעורי נהיגה, ואפילו

נגישות