עושים שופינג? אז לפחות תעשו אותו נכון

אז איך בעצם אנחנו יכולים לנהל את הקניות שלנו נכון?
דבר ראשון הוא לחשוב עם עצמכם כמה דברים אתם צריכים מכל סוג ביגוד/הנעלה לחיי היום יום.
לדוגמא: זוג נעלי ריצה אחד,זוג נעלי עבודה אחד וזוג נעליים חגיגיות אחד.

הדבר השני שתעשו הוא להסתכל בארון ולראות אילו דברים חסרים לכם ובאיזה כמויות.

הדבר השלישי שתעשו הוא להבין לפי ההכנסה שלכם וההוצאות הקבועות כמה כסף תוכלו לבזבז על הקניות, לנהל תוכנית פיננסית קצרה שתעזור לכם לא להרגיש את הקניות בחשבון הבנק, ובהתאם לכל מה שכתבנו למעלה תבחרו חנות שאתם אוהבים את הפריטים שלהם ומתאימה לכמות הכסף שיש לכם להוציא.

העדיפות כמובן היא לקנות בסופי עונה כיוון שבסופי עונה יש מבצעים משמעותיים כמעט בכל החנויות וכך תוכלו לקנות בגדים הרבה יותר בזול מאשר אם הייתם קונים אותם באמצע עונה. דרך אגב, מבצעי סוף עונה חלים באמצע העונה. לדוגמא: מבצעי סוף עונת הקיץ מתחילים ביולי. מבצעי סוף עונת החורף יכולים אף להתחיל בדצמבר, שבישראל זוהי רק התחלת עונת החורף.

כמובן, אם הקניות לא סובלות דיחוי עדיף ללכת לקניות גם אם אין מבצעים וכל הקניות יהיו במחירים מלאים.

בשביל להתנהל פיננסית נכון יותר מומלץ לחשוב כבר במבצעי סוף העונה הנוכחיים ולקנות כבר לעונה הבאה וכך לחסוך הרבה כסף בכך שאתה חושב על העתיד הרחוק.

בזמן שאתם במסע הקניות שלך כבר, ובגד כלשהו תפס את עיניכם, קחו איתכם את טווח המידות האפשריות שלך שלא תיתקעו עם בגד שלא במידתך בתא המדידה ואז תאלץ ללכת שוב לקחת מידה יותר/פחות. מה שיקל עליך במסע הקניות.

תזכרו שלמיין זה חלק מהקניות, ורק ככה מגיעים לבגדים שאתם באמת אוהבים.

תקנו רק בגדים שאתם מאוד רוצים אותם, מכיוון שזה יחסוך לכם החזרות, זמן וכסף, בין אם הם בייסיק, מפוארים, זרוקים או כל דבר שלא נראה לעיניי אנשים מסויימים.

בהתאם למה שאמרנו בהתחלה, תלכו לקניות עם רשימה מראש בדיוק של מה אתם צריכים ותנסו לחרוג ממנה כמה שפחות, בכדי להימנע מהישאבות למה שנקרא: "תרבות הצריכה". ככל שתחרגו פחות ממה שאתם צריכים, ככה הכסף שלכם יהיה מנוהל טוב יותר פיננסית.

חשוב מאוד – לא לקנות בגדים ממותגים מסויימים רק בגלל לחץ חברתי אם אין לכם מספיק כסף לזה.

אל תתפתו לחנויות שיוצאות בהצהרות כמו: "רק עכשיו" "עד מחר בלבד" "נשארו יחידות בודדות". לרוב הצהרות אלו נועדות בכדי להלחיץ אותך ולזרז אותך לקנות את המוצר בלחץ. ולחץ – הוא לא דבר טוב לעשות איתו קניות. בנוסף אל תתפתו לחנויות שכותבות SALE  באנגלית וכותבות שכל החנות עד 70 אחוז הנחה. מה שחשוב זהו המחיר הסופי ולא ההנחה.

לכו עם חברים לקניות, אם תלכו עם חברים לקניות תוכלו לבלות איתם ומסע הקניות יעבור הרבה יותר בכיף ובקלות בשבילכם. בנוסף חברים יוכלו להגיד לכם את דעתם על הבגדים/הנעליים שבחרתם וכך גם תקבלו הכוונה למוצרים שתרצו לקנות ממישהו מהצד. בניגוד למוכרים בחנויות הבגדים, החברים שלכם יוכלו לתת את דעתם כל המוצרים שאתם רוצים לקנות בלי סוף בלי שתרגישו שאתם משגעים אותם.

תוכן עניינים

הפוסטים האחרונים שלנו

מה זה "תשלומים" ולמה משתמשים בהם

מה זה "תשלומים" ולמה משתמשים בהם? נושא בוער בעולם הפיננסי וביחסינו עם כסף הוא עניין התשלומים, אנחנו, כבני נוער בעולם המודרני, פחות נחשפים למושג הזה,

איך עובד שוק ההון ומהן מניות?

במציאות של היום, כאשר המחירים לא מפסיקים לעלות, יוקר המחיה משפיע ומכביד על הקניות שאתם עושים כבני נוער. החל מיציאות עם חברים, שיעורי נהיגה, ואפילו

נגישות